eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu

eerste week

Blijf op de hoogte en volg Veerle

24 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

Buenos dias,

De eerste week is voorbij gevlogen en we hebben het enorm naar onze zin, hier is altijd wat te doen en iets nieuws te ontdekken.

Het is fijn om te weten dat de mensen hier erg veel vertrouwen hebben in het werk dat we verrichten. Na 3 dagen werken stonden we 's morgens al alleen het ontbijt te doen, erg leuk maar ook enorm zwaar!vooral als je weet dat je deze week 8 dagen achter elkaar moet werken!
Op maandag t/m vrijdag krijgen we elke dag een half uur tot een uur spaans, om beter te communiceren met de gasten en het personeel, aangezien de helft van het personeel geen engels spreekt....

Op onze twee vrije dagen, hebben we Park Guell bezocht, erg indrukwekkend om te zien, ook al ben ik er al eens geweest, je ziet telkens weer wat 'nieuws', maar aangezien we beide erg moe waren van het lopen en de eerste dagen werken hebben we daarna de metro gepakt naar het strand, heerlijk uitrusten en bijkomen!
de tweede vrije dag zijn we naar la boqueria, een grote overdekte markt aan de rambla, met allerlei verse groenten, fruit en enorm veel vlees geweest. Het enige nadeel is, dat overal de kop nog aan het vlees zit, dus niet bepaald een vrolijk gezicht... maar zeker de moeite waard om gezien te hebben.

Adioss!