tweede week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu tweede week - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu

tweede week

Blijf op de hoogte en volg Veerle

04 Maart 2014 | Spanje, Barcelona

Aan elke werkweek komt een einde, zo ook aan deze week, na 8 dagen gewerkt te hebben kwam het weekend eindelijk in zicht! Een erg leuk weekend tegemoet gaan, dat was zeker. Pap en mam kwamen donderdag aan in Barcelona en vertrokken op Maandag (helaas) weer richting huis.
Op donderdag en vrijdag stonden nog 2 werkdagen voor de boeg, maar daarna een welverdiend weekend van 4 dagen.

Op zaterdag ben ik samen met pap en mam naar het Hilton gegaan, om te laten zien waar ik mijn stage loop. Meteen de barmanager tegen het lijf gelopen die me het pasje meegaf om alles in het hotel te laten zien (kamer, fitnessruimte, restaurant etc.)
daarna geshopt en uitgerust op de hotelkamer en 's avonds weer verder met sightseeing Barcelona over de Rambla.
Zondag stond parc de ciutadella op de planning, een groot park met voorgaand de arc de triompf. Toevallig kwamen we daar bij een carnavalsoptocht uit, dus toch nog een beetje carnaval voor mij dit jaar ;)
Daarna doorgegaan richting Espanya om parc de Montjuïc te bewonderen, het enige nadeel was dat de magische fonteinen niet aangingen! maar zeker de moeite waard om gezien te hebben.
En zo kwam aan dit weekend met pap en mam ook weer een einde.

's avonds helaas ziek naar bed gegaan, waarschijnlijk door het eten. waardoor ik mijn vrije maandag helaas in bed moest doorbrengen.
Vandaag ben ik samen met Isabelle naar tibidabu geweest, een park met kerk bovenop een berg. Erg mooi om een keer gezien te hebben, maar aangezien niemand ons daar kon vertellen waar we het park in konden lopen, hield dit verhaal op en zijn we weer terug naar huis gegaan.

Morgen staat er een welkomstmeeting met alle nieuwe stagaires op de planning, ben benieuwd!
en vanaf donderdag begint het 'normale' leventje weer, 6 dagen werken.

Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Internationale stage, Hilton Hotel, Barcelona

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2014

over de helft

04 Maart 2014

tweede week

24 Februari 2014

eerste week

18 Februari 2014

dag 2 t/m 4

15 Februari 2014

Vertrek & Aankomst
Veerle

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 4676

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 05 April 2014

Barcelona

Landen bezocht: