Vertrek & Aankomst - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu Vertrek & Aankomst - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Veerle Wit - WaarBenJij.nu

Vertrek & Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Veerle

15 Februari 2014 | Spanje, Barcelona

nouu...

Na een moeilijk afscheid het vliegtuig richting Barcelona ingestapt. Beginnen aan een nieuw avontuur. Eenmaal aangekomen in Barcelona stonden Maria en Carmen ons op te wachten om ons naar ons appartement te brengen, 2 hele lieve mensen die graag wilde dat we met hun contact opnamen als er iets was of ergens vragen over hadden, erg leuk!
Eenmaal bij het appartement werden we vriendelijk ontvangen door een man en naar ons 'appartement' gebracht. Het zag er allemaal beter uit dan we verwacht hadden, onze kamer is erg ruim. Een kleine keuken en badkamer maar allemaal netjes onderhouden.
Samen met nog een Nederlands meisje en een Italiaanse jongen delen we het appartement, ideaal

Vanavond zijn we meteen op verkenning uit gegaan, tegenover het appartement ligt een supermarkt en een broodzaak en op 10 minuten loopafstand staan we midden op de Playa Catalunya, een ideale locatie dus!

Morgen een dagje sightseeing Barcelona en dan gaat de echte werkweek beginnen.. erg benieuwd